Halverwege... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Richard Vries - WaarBenJij.nu Halverwege... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Richard Vries - WaarBenJij.nu

Halverwege...

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

11 November 2014 | Singapore, Singapore

Wat jaren geleden begon als een droom, werd vorig jaar een plan en is nu werkelijkheid; 12 weken backpacken.
Met niets meer dan een backpack op reis naar de andere kant van de wereld met als tussenstop Singapore voor 4 dagen.
Te bedenken dat ik nog nooit heb gevlogen maakt het avontuur nog ietsje groter!

Maandag 10 november vlieg ik dan om 22:00 met voor grofweg 95% Aziatische mensen richting Dubai. Vergeleken met hun voel ik me behoorlijk lang.
Ik heb een mooi plekje bij de vleugel dus een mooi uitzicht!

Wel een raar gevoel om richting het oosten te vliegen en de zon eerder te zien opkomen dan je biologische klok gewend is. Op Dubai heb ik maar 2 uur om over te stappen, dus niet veel kunnen zien. Je ziet wel waar het oliegeld aan wordt besteed...

Dinsdagavond kom ik in Singapore aan rond 20:30 (lokale tijd). Bagage opgehaald en de metro naar Chinatown genomen. Als ik daar dan buiten op de straat sta zonder airco om me heen is het ondertussen elf uur en ontzettend benauwd! Maar ondanks dat merk ik gelijk dat ik in een totaal andere wereld ben aangekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Richard

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 8559

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 03 Februari 2015

Backpacken in Australie

Landen bezocht: